sâmbătă, 4 februarie 2012

Parfumul


Reiau o singura fraza din interviul citat acum doua zile, caci cum spui ca nu intelegi, sigur nici n-ai incercat sa-l deschizi.

Macar asta merita citit:

"Alguien que está perfumándose muy intensamente, ¿qué está diciéndonos?

O que ha perdido el olfato, o que está implorando mucho cariño."

"Cineva care se parfumeaza foarte intens, ce incearca sa transmita?
Ori ca a pierdut simtul olfactiv, ori ca implora multa iubire."

In ultima vreme mi se pare ca iubirea (sau lipsa ei) e peste tot in ce facem.
Cred ca am devenit inteleapta - si dupa cum se vede modesta - de cand distanta fata de copii (cea care incepe cand nu-i mai porti tot timpul in brate) mi-a taiat din dragostea aia animala, directa.

Un comentariu:

  1. Ehei,eu l-am deschis ... dar nu l-am citit. Multumim.
    Imi dau seama ca stiu pe cineva care se parfumeaza intens si intr-adevar, implora multa iubire.
    Ana

    RăspundețiȘtergere