vineri, 25 noiembrie 2011

Pentru sensibili nu

Fiindca azi a fost ziua mondiala a non-violentei impotriva femeii, si cum fetele mele spun ca violenta obstetrica e o forma de violenta sexista, aici e un video in urma caruia inteleg (un pic) de ce in tari ca a mea se cere masiv cezariana electiva.
Fluturasul e facut in Brazil, video-ul e din Uruguay, dar peste tot e cam la fel.
Cred ca drumul ar putea fi altul, alternative sunt, doar trebuie cautate.

http://www.ceroviews.com.uy/

***

Uau, am vazut ca am cam multe si neasteptate lecturi la cateva texte specifice, si am descoperit ca aici Raluca a trimis o ancora spre blog, multumesc.
Cu ocazia asta am citit si articolul de pe http://www.feminism-romania.ro/index.php/presa/editoriale/665-stop-violentei-asupra-femeilor-in-maternitati.html.

Am mai pus filmul asta, dar chiar e de repetat la asa o tema, sigur sunt fete care vor sa-l vada:

8 comentarii:

  1. n-am stiut de ziua asta, dar ma bucur sa aflu ca exista. Ai facut cumva un subiect si pe DC? Acolo e trafic mare si, asa cum spui si tu, nevoie mare (dar nu numai). Asa cu titlu informativ doar - nu de discutie pentru ca imi imaginez ca se lasa cu scandal. Din pacate stiu ce inseamna cezariana de urgenta dupa travaliu lung si indus.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am putut sa-l vad pana la sfarsit....Cred ca sunt prea sensibila (inca?)

    RăspundețiȘtergere
  3. A.D.: Nu m-ar mira. Pe mine ma doare si ceea ce pe altele nu, vreau sa zic a lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. A.D.: P.S.: Mi-e dor de tine, vezi cum ne-a prins iar Craciunul si tot nu ne vedem?

    Ne dam intalnire peste 25 de ani sa vorbim despre cu totul altceva?

    Imi plac mult melcii tai-curcubeu, cred ca e relaxant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana, asa de vorbit in gol aiurea mi se acreste uneori, prefer sa stau aici si sa aburesc cu ale mele, macar cine vine stie la ce se asteapta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana, in legatura cu ce spui la sfarsit: stiu despre ce vorbesti, ca tine suntem si noi, deloc putine.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte interesant filmul cu Luis Tosar in "travaliu" - excelenta ideea filmului. Luis Tosar joaca si in filmul Inoconsientes de care iti spuneam ca e o comedie excelenta.

    RăspundețiȘtergere
  8. promit ca nu mai zic nimic de filmul Inconscientes(l-am revazut recent...si inca ma mai insoteste), dar mi s-a parut ironic ca rolul lui Luis Tosar e tot din sfera medicala - de data asta de cealalta parte a baricadei; e medic psihiatru (Freudian convins...)

    RăspundețiȘtergere