miercuri, 15 februarie 2012

Muzica



In urechea stanga aud: n-as putea trai fara mare, m-as simti fara aripi.
In a' dreapta ma conving altii: fara zapada ar fi viata stearpa.

Ma pot adapta, mi-e totuna.

Ce iubesc fara conditii e linistea. Pot fi compania cea mai posaca, aia care tace ore si zile in sir. Intr-o zi am vrut sa cobor sa-mi iau o cafea. Doar gandul ca trebuie sa deschid gura sa zic "cafea" m-a tinut nemiscata. Nu am nevoie de muzica, nu stiu daca e de inteles, ma pot lipsi. Sunt servita cu dezacordurile interioare, zi-le cum vrei, nu se opresc nicicand. gandurile-gandurile.

Mai lipseste sa-mi gasesc serviciu noaptea, sa fie liniste si fara lumina. Ti-am zis fantezia cu spalatul nocturn al strazilor, da? Dezavantajul climei mediteraneene e ca invita la viata pe strada, pipi inclus. In visul meu, furtunul profesional are o concentratie de hipoclorit interzisa de Greenpeace, ca doamna portareasa pe langa care trec in fiecare dimineata: domneste peste petecul cel mai curat din orasul asta, in fiecare zi il dezinfecteaza. O iubesc.

Lucrurile se compenseaza singure. Cum nu pun muzica ambientala, ma cauta ea.
Am bafta chioara sa o ating prin ricoseu, cum altfel decat ascultand o spaniola cantata, cadorisita ca un curs intensiv de intonatie si vocabular. Sunt fericita.

In alta viata o sa invat portugheza si rusa, cele mai sexy doua de pe lume, prima toata soapte si a doua  бабушка tuturor. Nu ma grabesc, cred ca nu sunt inca pregatita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu