miercuri, 15 februarie 2012

Caldura uscata


Aproape ca as deschide blogul iar numai pentru intrarea asta: am luat 2 kg de linte si unul de naut.
Mi-am facut o perna din linte, nautul o sa-l cos in alt moment.
Panza din bumbac, totul la cuptorul cu microunde doua minute.
Din 20" in 20" daca mai e nevoie; torticolis + perna. Sau orice alta durere care se inmoaie cu caldura.
Rezultat: mana de inger.

Se poate face din orice: orez, grau, fasole (mica, mare), bob, linte, boabe de porumb, secara, samburi de cirese, varietati de dicotiledonate si cereale zeci.

2 comentarii:

  1. Paula, ma bucur mult sa-ti vad casuta deschisa. Ramasesem cu gindul la madeleina din epoca de aur, la vulpite si frivolitati textile si, desigur, la cum mamele sint cei mai tari poeti. Sper ca te-au mai lasat junghiurile. Tu te dregi cu lintea, io tocmai am facut o ciorba de linte de ne lingem pe degete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, imi place ca te bucuri.
    Junghiurile vin justificate.
    Si eu fac linte foarte des.
    Nu inteleg de ce in tara mai stia de ea doar bunica.

    RăspundețiȘtergere