luni, 5 martie 2012

Glicemia



Sant Medir:

De cand mi-am facut blog va ametesc in fiecare an cu sarbatoarea asta, e mereu pe 3 martie si anul asta a cazut sambata.

Pe deasupra gradinita baiatului se cheama asa, Sant Medir.

Se sarbatoreste doar in doua cartiere din oras, care inainte erau sate lipite de urbe: Gràcia si Sarrià.

Niste gasti (colles) de calareti bat strazile si impart de dimineata pana seara bombonele pietonilor.

La ora 8 seara defileaza pe ulita principala (Major de Gràcia) una dupa alta, anul asta erau 27.
Fiecare are istoria, drapelul, calaretii, armasarii, sacii cu bomboane si trasurile ei.
Copiii se bucura si se bulucesc sa adune caramele. Adultii nu mai zic.

Zaharul e caviarul saracului, si pe vreme de criza si mai si.

Am filmat o gramada dar am sarit calul cu timpul, sunt de nepublicat filmele, mi-as ucide blogul.

Pun pozele asa cum le-am facut, cu feciorul in brate strigand "chupa chups! piruleta! chupete!"
Am ajuns acasa la 10 jumate seara, cu talpile naclaite de-atata dulce, credeam ca ni se rup incaltarile.
Nu stiu, vad ca astora li se pare normal, pentru mine e socant sa vad tone de bomboane pe macadam.

La gradinita s-a facut hram de Sant Medir, veneau calaretii pe rand pana in curte sa aduca dulciuri.

Mi se pare exotic si naucitor. Si cel mai frumos lucru ramane pentru mine balega, miroase a sat, a afara din oras, s-o vad in mijlocul strazii mi se pare la fel de uimitor ca bucuria de a da si de a primi bombonele.
















Seara deja. Intre 14 si 18 p.m. cai, calareti si  adicti la zahar si bucurie se odihnesc.















5 comentarii:

  1. Ah, ce frumos! Cred ca e minunat pentru copii si nu numai.

    Noi am avut Mardi Gras si a plouat cu margele, bomboane si alte prostioare, dar gata cu excesele, ca a inceput postul si nu ne mai jucam cu glicemia :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asadar ai copii...

    "Mardi gras" de la voi e "dijous gras" aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. am doi baieti de 8 si 4 ani jumate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Era ironie, acuma pare ca daca nu ai blog nu stiu de unde sa te iau... "Ce ziceam?" Cand sa ai vreme de blog daca au varstele astea...eu am un secret, dar nu te sfatuiesc sa-l urmezi: am unul fiindca nu dorm.
    Imi place enorm cand imi scrieti, si nici nu stii cat apreciez ca-ti iei din timp sa pui un comentariu aici. Fiindca stiu ca nu e usor.

    RăspundețiȘtergere
  5. "ce ziceam?" pare un titlu numa' bun de blog, nu-i asa? Cind ma mai scutur de alzheimer-ul asta indus de copilasi, trec la propozitii scrise. Poate chiar asta e solutia pentru simptomul "ce ziceam?" Sintem chit pe chit, cum se zice. Imi place sa te citesc.

    RăspundețiȘtergere