sâmbătă, 10 martie 2012

Sfintisorii



Nu, nu e un text despre ce copilasi cuminciori am.

Am facut sfintisori, vorba vine "am" facut, ca eu nu mai incap in bucatarie printre ceilalti.

Au facut pe jos o pasta creatza din faina praf, faina cu apa si alte modelaje unicat.

Daca am timp caut si pozele de anii trecuti cand faceau fetele, baiatul cred ca abia anul asta a avut statut de asistent de cuptor. Hmhm.

Pentru eveniment i-am pus fetei sortuletul.
Celalalt bocea ca vroia nu stiu ce cu un catel, am cautat celelalte sorturi de prin casa si niciunul nu avea catel. Pana la urma mi-a picat fisa: in ziua cand i-am adus sortuletul fetei ii luasem si costumul de carnaval baiatului: o capa de dalmatian.

Pe aia o vroia ca sa bucatareasca, pentru el venea asociata cu sortuletul.

Trebuia sa fac o poza cu ce-a ramas pe jos dupa distractie. Cine m-a pus sa fac sfintisori cu ei acasa.

Acuma imi dau seama de socantul situatiei: imi iertati piciorul de porc din prim plan in stil Angelina... e cultural, face parte din familie. E ca animalul de companie din alte case.
Apare pe la Craciun si dispare undeva tarziu, complet descarnat si in bucatele, in vreo oala cu linte sau similar.

Invatacelul. Cu pedigree, da?






Furand meserie:


Stil liber:


Participarea mea in toata afacerea asta:



Aparenta:


Fondul e toata harmalaia pe care am facut-o.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu