marți, 6 martie 2012

Acuarela




Cum sa zic, vazusem acum mai bine de o luna produsul asta intr-o revista lucioasa, cu zoom minunat.
Era frig tare, inca nu stiam ca in Zara & co totul respira culorile menta si coral.

Peste doua saptamani toate de-o seama, indiferent de credinte, preocupari, marja de vise, vor defila in verde crud, verde sticla si verde menta pe Planeta Verde. hmhmhm, din ce in ce mai verde pal.

Mi s-a parut frumos in clipa aia, trebuia sa scriu atunci ca sigur imi iesea mai bine.

Azi mai pot numai sa spun ca pe noi fetele ne puteti amagi cu o boare de primavara, cu delicatul din tonurile pastel, cu lejeritatea, l'apaisanteur, bucuria, aleatoriul, translucidul din capsula asta, pentru care creatorul merita o imbratisare.

Doar si pentru ca m-a facut sa surad cand am vazut-o.

2 comentarii:

  1. Ma gindeam la care post ar fi mai potrivit sa-ti spun La multi ani de 8 martie si m-am oprit aici, la culorile de primavara si visele verzi. La multi ani ca o primavara colorata si parfumata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut din partea ta, Oana! Iti multumesc pentru ragazul de a scrie randurile astea.

    Si indirect ca ma faci sa vreau sa dau un telefon cuiva uitat. Daca tu care nu ma cunosti te opresti din firul zilei sa-mi scrii mie merita sa spun si eu la Multi Ani de 8 Martie macar celor din preajma.

    Ma faci sa suspectez ca nu ai prunci.

    RăspundețiȘtergere