miercuri, 21 martie 2012

Culorile zilei


De la paraciosul sef: "Stii ce-mi zice fiica-ta alaltaieri?
Papa, de ce nu-i schimbam numele lui E?
Cum mai sa i-l schimbam, deja il cunoaste toata lumea cu numele asta.
Atunci pe-al meu.
Nu-ti place.
Ba da. Macar numele de familie.
Care nu-ti convine?
S.
Eu unu' am rasuflat usurat. Pe-al meu il pastreaza."


Asta e.

*

La telefon cu tata-su, plecat de doua zile: "Si unde esti acuma, in avion?"
Atunci ne pica si noua fisa ca pentru ea un adult ramane suspendat in avion cat timp e absent de-acasa.
Ii explica.
Si unde dormi paturile sunt suprapuse sau e pat normal?
Si nu ti-e dor sa-mi faci micul dejun?

*

E serioasa. Asa e ea.

Cu frate-su rade, rade in continuu. Cand nu-l impinge sau ghionteste, bineinteles.
De cand a fost la gradinita la el intr-o zi normala (cu toti copiii inauntru, nu doar in vizita in clasa goala), moare de ras cand il intreaba despre colegii lui.
Blum in  fiecare seara in loc de Blai, si chicoteste incantata.
O surprind pentru prima data in viata ei ironica, cu sanatatea aia a taranului care ii cauta porecla potrivita celuilalt.
Ii zice lui direct: Si ce face X, cu gura aia a lui?
Am ramas muta, e un copil in clasa la baiat cu gura Nastassjiei Kinski din Tess in scena aia in care manca o capsuna. Credeam ca seamana cu maica-sa pana cand l-am vazut pe tata-su.


Acuma o intreb diminetile cum e baietelul acela si il imita pisicher.
Serioasa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu