joi, 17 noiembrie 2011

Treburi femeiesti

Prima: Am vazut pe blogul lui Rox ca a scris despre cupa menstruala. Demult mi-e lene sa scriu ceva despre ca sa fac apologia pentru cele care inca nu o aveti. Asa ca ma agat de ocazie si reiau aici doua opinii de la fete carora le-am recomandat-o direct: "E o placere", "Acum astept cu nerabdare momentul".

Si un detaliu de care mi-am dat seama singurica: e interesant cum un simplu continent schimba complet perceptia: ce inainte era considerat o dezbarare de deseuri biologice devine, prin forta situatiei, o privire obligatorie si constienta asupra ceea ce e, de fapt: o farama de viata.

Zi-mi ca o ai sau cauti deja sa ti-o iei.


A doua: Mi-e cumva jena sa scriu iaaar despre acelasi lucru, dar nu ma pot abtine, caci la mine in tara nu stiu cine considera ca fetele de 27-29-32 de ani sunt deja batrane (!!) ca sa nasca, si le conving sa accepte o interventie chirurgica, pe motiv ca nu mai au corpul tanar si apt sa reziste unui travaliu.

Am auzit o moasa limpede la minte zicand ceva in favoarea gravidelor matusalemice, de 40-42-43 de ani: la 25 de ani, corpul e intins ca un arc, fibra si nerv, trage tu concluzia. La 41, in schimb, tesuturile s-au relaxat, anii sunt un atu, caci laxitatea permite altfel trecerea, insoteste fara sa se opuna. Multumesc, sper sa fie cuiva util.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu