marți, 8 noiembrie 2011

Matasica

Cu spaima-n oase inca, m-am gandit ca mi-ar prinde bine sa ma descante vreo baba, pe carbuni incinsi, boscorodind in ucraineana, cu mine cuminte si rasufland usurata dupa ce mi-ar scoate gheara din cosul pieptului, aia cu care am ramas dupa ce am racnit ce-am racnit vazand ce-am vazut. 

Na, uitasem de vrajitoare. 

Fata mea mi-a zis dupa trei zile: Mama, de ce-ai tipat asa de tare?
Fiindca m-am speriat.
Dar n-a patit nimica femeia aia.
Hm.

Cum n-are cine sa-mi deznoade deochiul, mi-am cautat ce aveam nevoie.
Ce zic eu, toate.
Fetele avem nevoie de mangaieri.
Si nu mangaierea aia trecatoare, ca de parfum sau de iubire.
Cautand echivalentul ca sa-l explic m-am regasit dorind amarnic dupa ergo.
E port-bebe-ul ala pe care l-as recomanda oricui, fara de care totul ar fi fost mult mai departe, mai rational si mai trist. Orice artilugiu bun de purtat copilul in brate isi face functia, mie mi-a prins bine asta caci l-am amortizat timp de doi.

Vroiam sa scriu un text despre ceva sexy si iara scriu de purtat bebelusii in brate.
Dar asa am gasit explicatia spaimei: daca as fi avut pe cine pune inca in ergo sigur-sigur nu m-as fi speriat asa tare vazand un accident, caci comorile ar fi la pieptul meu, lipite, mangaindu-ne toate orele zilei, in loc sa se foiasca liber printre pericole ce ma scot din minti.
Care aveti bebelus, faceti-va un hatar dublu si cumparati ceva de purtat copilul in loc de carucior, ca uite ce-am ajuns eu sa fac:

Mi-am cumparat un maieu. De matase.
Nu-mi plac maieurile si nu-mi aduc aminte sa fi avut matasuri de nici un fel.
In magazinul meu preferat, ala in care hainele care-mi plac mai stau si bine pe mine, am gasit ceva ciudat, ca iesit din Corpse Bride.

E din tesatura ca de tricou, dar din fir de matase fin ca parul de pui de pisica, e volatil, nu-l simti pe piele mai mult decat ca o boare, e secret caci invizibil, iti indulceste ziua si pasul. Are culoarea cea mai imbatatoare  pe care am vazut-o vreodata: pudra ofilita, se inneaca in piele. Cand il porti te face fericita. Mergi pe strada cu mangaierea pe tine.

Multumesc de intrebare, ma simt mai bine.

Un comentariu:

  1. Cred ca avea Cumatra Vulpita niste cuvinte potrivita, daca o apelai ;-)

    Te felicit pentru mingiierea portabila. Ti-ai pus o piele noua peste cea cutremurata.

    RăspundețiȘtergere