marți, 17 ianuarie 2012

Fetele din poveste

Minutul 14:55: e moasa pe care barbata-miu o vedea prea dulce si aeriana si am scapat sa stea ea cu noi.
El zice ca daca venea asta o taiam toti la spital in primele zece minute.
Asa cum mie mi se parea ca doctorita pe care o aveam ca plan B la spital avea un halat impecabil in buzunarul caruia stralucea de-ti lua ochii prin tesatura bisturiul. Chestie de feeling.

Mireia din video tocmai a devenit mama, asistata de sora-sa, tot moasa de profesie, ca si mama lor.
Acum vreo patru ani fusese exact invers: mama noua de azi o insotea pe sora mai mare (aia care vorbeste in cunostinta de cauza de gravidele matusalemice, ea insasi a avut "inconstienta" sa fie mama pentru a cincea oara la peste 40 de ani, de data asta acasuca la ea). 
Mi se pare un echilibru rotund.
 
Minutul 16:08: apare un moment mut fata aia care ne spunea ca ea nu ne invata sa respiram, ca mereu o sa se gaseasca un imbecil care sa ne dirijeze evenimentul.
Ca refuza sa explice barbaritatea de a bloca diafragma. E cea cu imaginea despre propriul corp.
 
Minutul 16:16, Alicia despre care ai citit cand cu povestea. Am regasit-o imbatranita.
E o fata foarte activa, cred ca atata asteptare in domeniul profesional o face sa iubeasca sa descarce adrenalina. Se suie pe munti ca sa se arunce in vai, face caderi libere, tot ce poate compensa lentoarea endorfinelor.

Pastrand distantele, e ca judecatorul ala care in viata personala era sclavul unei Dominatrix. (ma scuzi de exemplul asta asa de colorat)

Un comentariu:

  1. Oooooo!! Ce bucurie!! Nici eu n-am preferat-o pe Mireia, o vroiam pe Maria si am avut-o pe Alicia, sora mea de nastere....N-am s-o uit niciodata.....Si pe Angels mi-a placut s-o revad, cum imi placeau lectiile ei de anatomie si de fiziologie, ce noroc am avut ca am dat peste ele....Mi-a lipsit Ana Maria, care mi-a bagat frica in oase, e drept, dar m-a facut sa rad si sa plang si sa ma iau la tranta cu toate fricile mele....Minunata echipa....Daca ar trebui sa nasc din nou, as naste cu ele fara sa clipesc...

    RăspundețiȘtergere