duminică, 5 septembrie 2010

Cezariana programata


"Iar nasterea va fi cam la termen caci sunt programata pe 30 iulie la nastere. Chiar as fi vrut sa nasc natural dar daca nu se poate asta e. Oricum stiu ca voi trece cu bine peste caci am o mama de nota 10 care va fi tot timpul langa mine, sper ca si sotul ca daca nu vede el :))"
Fa cum te taie capul, asta ar mai lipsi, sa dam noi sfaturi. Insa te poti informa. Doar nu mi-as ierta-o sa tac: o cezariana provocata pe 30 iulie e cel putin suspecta, 30 iulie, da??? Vroiam sa spun ca daca mai cade si inainte de un weekend e strigator la cer, si hopa, cade vineri. Oricat te-ar ajuta mama si barbatul, TU vei fi mama copilului si tu vei avea burta taiata. Daca faci parte din cei 15% care au intra-adevar o recomandare obiectiva pentru cezariana (si asta mai ramane inca sa vezi tu), si nu 80%, cum se intampla in Romania, ti s-ar putea permite sa astepti macar declansarea naturala a nasterii in loc de o programare hazardata. A, nu se poate, ca da peste luna august...uitasem. Cat timp tu ai constiinta impacata e ok. Eu n-as dormi noaptea.

2 comentarii:

  1. Nu stiu deloc, fetele intreaba si dupa aia dispar, nu numai pe un forum, ci oriunde in viata. Uneori te intalnesti cu vreuna dupa un an si iti spune: Aaaaa, stii cand m-ai luat in suturi ca imi plangea copilul trei ore noaptea in continuu (era vecina de deasupra), de mi-a venit sa te iau la palme, iti multumeesc din suflet ca mi-ai spus de cartea aia, ne-a schimbat viata.
    Dar in 99% din situatii nu stii nimic. E si normal.

    RăspundețiȘtergere