miercuri, 8 septembrie 2010

Cadere libera

Imi tot tiue in urechi "fir de aur auriu, fir de aur straveziu....", frantura asta de unde mai e?
Am ascultat Povestea porcului si nici urma de pitic...nu mai poti avea baza in nimeni.
Plus ca n-am inteles nimic din ea, diegesis incalcita, personaje fara noima, e drept ca ascultam cu complexul Mall al lui Eustachio dezmembrat, dezacordat, cu ciocanelul, nicovala si scarita fiecare pe alta dimensiune.
O sa-mi revin vreodata? Am ramas singura pe baricade, toate, dar toate mamele cu copii de-o seama cu ai mei incep acum lucrul, i-au plasat pe toti la gradinita, pana si fiica-mea m-a intrebat in seara asta de ce frate-su nu merge la cresa.
Prietena mea e mai alienata ca mine, a sunat in seara asta la noi intreband daca barbata-su e inca aici (la serviciul lui, credea ea). Noroc ca n-am raspuns eu, o evit, cum are inconstienta sa creada ca ne putem vedea cu pruncii aferenti, fie si intr-un parc infantil? De o cafea nici nu poate fi vorba, prima (si ultima) in public din toamna asta am baut-o azi dimineata, cu chupa-chups in stil maslina din cocktail, saliva (ADN similar) si terci de banana prin ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu