duminică, 14 noiembrie 2010

VBAC

O prietena "virtuala" a trait un VBAC intre aseara cand am vorbit cu ea si azi.
Cand mi-a scris acum cateva saptamani ca abia asteapta sa nasca fiindca e din nebunele care viseaza la durerile facerii, am stiut ca va reusi, in tara, la o distanta mica intre cele doua sarcini, cu toti impotriva. E de-a mea. Acum vreo luna am vazut a nu stiu cata oara cat de puternice sunt retelele de femei, cum acelasi sentiment poate pune laolalta fete din medii sociale, culturale foarte diferite, cum in cuvinte dureros de simple coincidem toate.
Sunt fericita pentru ea ca pentru mine, si pentru bebe si mai mult, caci o mama bine in pielea ei fericeste pruncul.
Am tot vorbit cu ea saptamanile astea, cat de tanara, la varsta ei eu inca mergeam lipita de cladiri, cat de capoasa si citita, atoasa cu toti. A putut, ca noi toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu