luni, 23 aprilie 2012

Cine?

Din Rusia? Cine?
Din Gabon??!! Cine?
Va multumesc de semn.

6 comentarii:

  1. Gabonu' pe fir: cum a fost ziua de azi si mai ales ce ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha? Tu, din Gabon? Glumesti, sau...?

    Asadar: am dedicat o ora maniilor.
    De la 10.15 la 11.15 am pus lucrurile in ordinea aia pe care piticul interior o cere, detaliile ca recipientii de creme, shipusoarele, stii tu. E fara leac.
    Apoi cafeaua-nmiresmata, notat programari si date limita intr-o agenda limpede ca farmacia, si mi-a trecut timpul zburand pana la ora reintalnirii cu copiii. Am citit un articol despre ce e Arta pentru copii.
    Cu note, sublinieri, exercitiu de recitire ca sa pricep, tot tacamul. Mi-a si placut.
    Si inainte sa ies din casa, o baie fara codita dupa mine. Sotul, seara, in loc sa ma intrebe, mi-a zis direct: au zburat orele alea mult-asteptate, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  3. Io glumesc, desigur, ca si tine, asta daca nu cumva chiar ai cititori din Gabon si m-am bagat eu peste ei. Frumoasa zi ai avut cu cafea si baie si piticul interior linistit si mai ales cu agenda ca farmacia. La cit mai multa eficienta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu glumeam, aparea un vizitator din Gabon.
    Si din Rusia apare, constant. Pe altele le intuiesc, dar Rusia?

    RăspundețiȘtergere
  5. distantele sint mai accesibile in spatiul virtual, deci orice e posibil - sa fii in Gabon, in Rusia, in tari imaginate. Granitele ramin lingvistice, dar si alea sint din ce in ce mai flexibile cu intstrumentele de tradus online. Io sigur nu-s cititoarea din Gabon si nici din Rusia, desi cred mi-ar placea sa ajung sa vizitez ambele tari vreodata.

    RăspundețiȘtergere