miercuri, 6 iulie 2011

Ina May

Asta merita citit.
In linia lui "a hands off, hands out, mouth shut approach to midwifery".
Mosirea cu gura-nchisa si mainile incrucisate.
Acum cateva saptamani o prietena mi-a zis cumva indignata la video-ul cel mai tulburator pe care l-am vazut cu o nastere respectata (si am vazut cateva): Pai moasa aia ce face, nimic?!
Exact.
Ah, am mai vazut unul minunat, acum cativa ani: un documentar cu cinci locuri de pe Pamant in care cinci fiinte se nasteau. Undeva in America Latina un "mos" asista femeia si i-a zis nou-venitului, cu o tandrete pe care n-am mai intalnit-o niciunde "E frig pe lumea asta, asa-i?"

4 comentarii:

  1. interesant si educativ. incercasem sa iti cer voie sa il postez pe facebook, dar n am reusit astfel ca am facut o , totusi, cu link la tine. e bine de stiut!

    si "mosul" e grozav!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai multumesc de link, imi dati un trafic...fara voi m-as citi doar eu.

    RăspundețiȘtergere