miercuri, 6 aprilie 2011

Baba interioara

Sa nu uit, pentru cand voi fi nonagenara:
(hai c-am sarit calul, am vrut sa spun septuagenara, ca la 90 cred ca nici nu mai cobesti, nici nu te mai asculta nimeni. Si parca vad ca nici la cumparaturi nu mai mergi, exceptie facand tortul de frisca pentru barbat)
  • Sa merg la cumparaturi cand ceilalti nu pot, la prima ora a diminetii de exemplu, ca si-asa ma voi trezi la cinci dimineata.
  • Sa nu ma autotratez.
  • Sa indepartez cat pot ziua cand incep sa am incontinenta urinara. Am crezut o vreme ca e din cauza ca aici se face epiziotomia altfel (ce stiu eu, in X?!). Cred ca nu e asta, pe simplul motiv ca viata sexuala si reproductiva mai chinuita ca femeile din tara mea intre anii '60 si '90 e imposibil  sa fi avut toate cucoanele astea de pe-aici.
  • Sa cobesc minim si mai ales cand nu ma aude nimeni.
  • Sa ma feresc ca dracu' de tamaie sa cred ca daca nu consum n produse lactate zilnic ma daram de osteoporoza.
  • Sa evit sa spun: "Vezi? Ce ti-am zis eu?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu