joi, 14 aprilie 2011

Frivola

E perfecta, nu-i gasesc nici un cusur. Umblu de zece ani cu niste jafuri doar fiindca la ora adevarului e mereu ceva imperceptibil care ma deranjeaza, un defect peste care nu pot trece.
Cand am vazut-o in magazin mi-a venit s-o pup direct pe raft, i-am dat tarcoale imbujorata, innodata in emotie, intorcandu-ma, susotind singura printre vitrine, ghiontindu-ma cu perechea care nu cred ca m-a mai vazut asa natanga din ziua cand mi-am scos la plimbare sub ploaie pantofii de lac bicolori, undeva prin '99.

E eu.


5 comentarii:

  1. nu ne zici ce e? sau ar fi trebuit să deduc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, joi am facut poza si de-atunci caut momentul sa o pot publica. Inca nu l-am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am o banuiala si stau ca pe spini sa vad daca se confirma sau nu... : )

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau de dezamagiri.
    Pe aceea visata(http://mofturisicopilarii.blogspot.com/2010/10/feminin.html)n-am gasit-o in realitate. Inca.

    RăspundețiȘtergere