vineri, 5 martie 2010

Sant Medir

Pe 3 martie in Barcelona (in cele mai satesti cartiere) e Sant Medir.
Bafta chioara ca sa dai peste balega proaspata in metropola: acum vreo 10 ani ii scriam lui barbata-miu ca mi-e dor de mirosul de balega autentica. O data pe an il am cadou: ies calareti pe strazi si impart caramele la copii, dimineata si inca o tura seara.
Fata mea trebuia sa iasa cu gradinita sa vada defilarea, in minunata Plaça Rovira. (am cautat-o ieri in youtube si am dat peste Emely la plaça Rovira).
N-au mai iesit din scoala, ca ploua. Si eu abia am vazut 4 armasari, nici poza nu facui.
Seara, inainte de culcare, fata lui tata-su: Papa, tu stii cantecul cu Sant Medir?
Hait, eu in gand, iar ne-a prins inculti.
Nu, nu stiu.
Ea, cu aer neutru: Sant Medir, cu plete dalbe...
El, facand corul: Santu santu santu santu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu