vineri, 12 martie 2010

Ce mi-a bucurat dimineata


Sa vad soferul care conducea autobuzul spre ora noastra de muzica (s-a schimbat tura cand ne-am urcat noi) cum si-a sters volanul cu spray si o carpa mare. Mi-a adus aminte de profesorul de la scoala de soferi, cu cea mai jegoasa masina pe care am putut s-o vad vreodata. De pe volanul ala puteai sa razui juma' de cm de jeg, iar de cocul lui Amy Winehouse e un cuib de cuci, mustata profesorului meu era unul de diverse familii de zburatoare. Ma pisca totul instantaneu asezandu-ma la volan.
Aici sunt bebelusii de la muzica, poza e de vinerea trecuta, Elvira e cea mai extraordinara profesoara pe care am cunoscut-o.

Din cantecele de azi:

A Paris, a Paris, tinc un gos de color gris.
A Olot, a Olot, el meu gos s'ha tornat groc.

Jo tinc un conill
Què és molt aixerit
Quand li toco la boca
Em mossega el dit
Jo tinc dos conills
Què són bons minyons
Sempre que puc
Els faig molts petons.

Iaia quaresma
Peus petits
Caga'n terra
I pixa en el llit.

Pluja fina
Fils de plata
Mil gotetes
Semblen perles d'aigua.

Quina cameta que tinc jo,
rodona i grasseta
M'agrada molt.
I quina panxeta
que tinc jo
tobeta i bonica
m'agrada molt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu