sâmbătă, 29 iunie 2013

Ziua cand am devenit sora mai mica


Sunt sora cea mare.

Azi s-a zguduit ordinea si sora mea mica a devenit o femeie puternica.

A facut ca bunica si ca o leoaica laolalta, ca am auzit-o eu.

Si din toata forta si intelepciunea a adus pe lume un bebelus perfect, eveniment pentru care nu a fost nevoie sa mearga la Constanta, la Bucuresti sau la Brasov si nici nu a fost trebuit sa implore un medic sa ii programeze operatia inainte de concediul dumnealui.

A stiut sa-si primeasca in brate copilul fara sa-i spuna nimeni cum sa impinga, cum sa stea, sau cum sa respire.

A stiut fara sa recunoasca ca asa i-a fost datul, sa nu fie vreme sa ajunga la spital. Cine ar fi crezut, sora mea perfectionista si pretentioasa, un detaliu iesit din planificare!

Minunile vietii se intampla oriunde pluteste un inger bun.

Azi, ingerul lor nu dormea.

Felicitari, fete curajoase!

Viata fericita, femeie noua intre Marichetele familiei!



Un comentariu:

  1. Felicitari fetelor si viata lunga impreuna! (Sunt invidioasa pe trenurile astea expres, stii, da?:))

    RăspundețiȘtergere