vineri, 21 iunie 2013

Blogul meu preferat



Unul din ele.

M-am intalnit cu autoarea unuia in metrou, intr-o dimineata.

Am recunoscut-o dupa tatuajul de pe inelar. Apoi dupa unghiile rosii.

Imediat dupa mi-am amintit cum ma uimise cu cateva secunde inainte ca la ora aceea mofturoasa calatorea o fata cu buze atat de rosii.

Si am ridicat privirea dinspre maini. Erau aceeasi faptura. Steaua tatuata, ungiile fucsia,  "le rouge Chanel".

Si nu stiu, nesomnul, tulburarea mintii sau ce-o fi fost, i-am facut semn spre deget. S-a speriat direct. I-am spus ca am recunoscut-o, desi niciodata nu aparea in blog, doar franturi. Dar o vazusem in interviuri diverse.

Si am intrebat-o daca mai scrie. Caci cu poate doi ani in urma a publicat fotografia unor botosei. Venea un bebelus. Stiam raspunsul.

Era doar acolo, cu esarfa roz cu buline fucsia, cu ciorapii de leopard si parul henna nebun, asa cum o cunosteam. Am vorbit de copii, pana la statia de pe plaja.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu