joi, 20 iunie 2013

Cea de toate zilele


Mi s-a stricat masina de cafea.

Asta: http://mofturisicopilarii.blogspot.com.es/2011/07/la-vie-comme-le-cafe.html.

Am dus-o la atelierul de reparat din cartier, o bijuterie deghizata in praf, cu mesteri reparatori minutiosi si fermecatori, trecuti demult de ora pensionarii, pe la care ma pelegrinez periodic pentru cine stie ce capace de oale sub presiune preistorice.

A suras cand m-a vazut cu lacrima pe camesha si cu masina de cafea mirosind a circuite arse. M-a linistit rapid: "Nu-ti fa griji, cafetiera e atat de buna, atat de fara cusur, incat fabrica a dat faliment, nu era nevoie sa mai fabrice, toate se repara. Inca primim unele care au 20 de ani."

Astept sa ma sune ca o pot aduce din nou acasa, imi venea s-o pup ieri la despartire.

Azi dimineata mi-am facut cafeaua in ibric. Nu stiu ce-i cu astia, au rasnit cafeaua aia aiurea, complet aiurea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu