marți, 8 mai 2012

Spoiler!



De fapt nu, nu e obligatoriu sa se intample asa. Poate tu o sa stii sa nu te arunci cu capul inainte, uitand de tine pana in pelincile albe. Poate ai zece ani mai putin decat mine, poate te recuperezi intre un suvoi de prolactina si altul, poate o sa ai (alta) masura. Sigur.

Nici nu stiu cum sa spun.
Ca Bogdana, ca Sabina, ca Alina, ma simt - ele poate doar uneori - extenuata.
Undeva din anii astia nebuni.
Si nu am trei copii, nici nu compun muzica, nu fac poze care sa-ti taie respiratia, nu fac mare branza, de fapt nu fac nimic toata ziua, si cu toate astea nu-mi revin.
N-am fost superwoman, n-am lucrat ca mama 18 cu 24, am fluierat uitandu-ma cum alor mei le curgeau mucii, am trait in ritmul lor.
Ma simt, fizic, daramata.
Analizele zic ca sunt sanatoasa tun, arat ca un stejar de neclintit, mi-am facut examen la cap ca-n House, cica sunt bine.
Toti zic ca sunt sanatoasa, si eu ma tarai. Nu-mi revin; uneori dimineata, dupa somn, nu ma doare nimic, o vreme. Apoi incepe.
Nu trece, si sunt mai odihnita ca alte luni, ani.
Habar n-am, am ajuns sa ma bucur la prima ora a diminetii, cand inca nu ma doare tot. Asa repede am devenit baba? Deja?! Ieri ieseam din spital cu un prunc in pelinci si azi am parul alb si-s hodorogita.
Ca Harap-Alb, care creştea într-un an cât alţii în zece. 
Ce sa zic, nu doresc numanui. 

7 comentarii:

  1. nu uneori, aproape zilnic.
    mda. eu incerc sa ma investighez oficial, medical, pe toate partile, doar doar aflu ca-s, totusi, inca tanara si in putere.
    uof.
    imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Florina, esti o dulceata, iti multumesc mult pentru sugestie. Cred ca parte din nacazuri imi vin de la ceva tentatii alternative.

    Cartea de care zici suna cel putin curios.
    Hei, mersi de semn!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paula, o sa treaca (si poate ca o sa si revina, cum altfel?). Ceva sport poate ca ar ajuta? Inot sau mers pe jos mai energic. Ofera-ti timp sa iti revii dupa anii lungi de alaptat, nopti dormite pe jumatate sau deloc, tras de tine. Acum ai putin timp si liniste sa te asculti pe tine. Eu si prietena mea din copilarie avem o vorba "Angela merge mai departe" (suna cunoscut titlul filmului?). Te imbratiseaza baba Oana

    RăspundețiȘtergere