joi, 1 decembrie 2011

Baduchioasele si puricoasele

Asta e pieptanul de cules paduchii, costa triplu comparat cu cel normal, dar scoate tot, oua inclusiv. Fata a avut o singura data in grupa mica, si sper sa nu repetam de multe ori, ca am vazut mame disperate care n-au scapat de ei timp de luni de zile. Cica fierb tot, schimba tapiteria la canapele, barbieresc barbatul, arunca palarii din fetru, rad pruncii in cap, se vopsesc cu amoniac la greu si tot degeaba. Suna a gluma dar le-am vazut plangand si cufundate in deznadejde.

Am uitat sa scriu si mi-am adus aminte tocmai in mijlocul conversatiei cu o mama de familie de paduchiosi: femeile scapa de paduchi vopsindu-se, caci amoniacul ii distruge. Ii spun de asta, imi rade in nas (eu nu m-am vopsit pana acum, asa ca habar n-am): la mine nu mai functioneaza, imi pun direct amoniac la greu.



De la scoli si gradinite primim continuu alerte apocaliptice. Cele private nu vor sa recunoasca, dar au la fel de des: 97% din ele convietuiesc ca si noi, tot timpul anului scolar.
Tratamentul e de tipul antibioticelor: cu cat iei mai mult, sau "preventiv", cu atat efectul e mai debil.
Rumurologia populara sustine ca exact companiile farmaceutice asteapta la poarta scolilor si arunca pumni de paduchi in capul copiilor, la comentarii a scris o mama ca in Franta unde traieste cred exact la fel.
Este un site web care se cheama "mame contra paduchi", suna ca The People vs. Larry Flynt, si asa si e, la urma urmei!

Tu crezi ca e normal sa scriu de oxiuri si paduchi in loc de parfumuri, glamour si alte minuni care ma intereseaza?
Nu pot sa dorm ca altii fac orgii se(n)ssuale pe pielea noastra, reproducandu-se in nestire! Noaptea, cum nu. Ca de-aia e facuta, pentru petreceri.

Tratamentul contra paduchilor e bestial: ulei mineral, din ala de bebelusi, care e bun numai pentru asta: torni vineri seara jumatate de sticla in capul copilului, pui un plastic din ala de dus pe par ca sa nu pateze perna, deasupra o tichie de piscina din lycra ca sa tina bine, apoi o caciula optional, si lasi cheful asa pana dimineata, cand te trezesti cu capul plin de sufocati. Exceptie fac embrionii, pentru care repeti operatia sambata seara viitoare, adica peste opt zile. Eco, bio si respectuos cu mediul ambient, asasinat prin sufocare.



Va doresc doar vizite dorite!

3 comentarii:

  1. Multumesc, e bine de stiut ca se poate si asa. La noi cind s-a intimplat am dat averi pe tot felul de produse...Ciudat ca in Romania erau rari copiii paduchiosi, dar aici in Franta e plin de ei. Cineva imi spunea ca fabricantii de produse anti-paduchi ar raspindi paduchi prin scoli. Stau si ma gindesc daca n-o fi un simbure de adevar.
    Cu drag,
    Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cica e singura metoda eficienta, cea mecanica.
    Otetul e frecus la picior de lemn, ca au devenit rezistenti.
    Multumesc de anecdota, si aici circula si am uitat s-o mentionez.
    Acum adaug.

    RăspundețiȘtergere
  3. pe mine ma dadea maica-mea cu gaz!!! Nu e bio, nici eco dar e eficient. Acum sper sa n-am nevoie degrab' fiindca umbla zvonul ca nu se mai gaseste gaz! O fi si aici vreo minte diabolica...

    RăspundețiȘtergere