luni, 15 octombrie 2012

Ce mai visam. Impreuna



Despre vise, iar.

Pare subiectul cel mai interesant in epoca asta.

Oricum baiatul n-ar fi singurul prins in itele lumilor virtuale. Si paralele.

"Papa, tu-ti aduci aminte data aia cand am visat - zis constient, caci asta avem clar in minte acuma, dupa spaima cu "m-o aruncat mama de pe balcon"- am visaaaaat ca iesea foc din pamant??

" ...??!! Nu-mi aduc aminte..."

"Ba da, am visat, iesea foc, erai si tu, si mama, si eu, si A."

"Hei, fiecare viseaza in visul lui, nu ne intalnim in vis".

Sora-sa: "Da, nici eu nu eram cand iesea foc din pamant."

Dezamagirea: "Nuuuu"- iar a mai crescut un pic.

2 comentarii:

  1. Ahhh mi-ai lamurit o dilema! Si Alex imi spune "stii cand am visat cu lumina masinii lui Fulger McQueen?" sau altele, si e foarte derutat cand ii spun ca nu stiu, in ideea ca nu mi-a mai povestit acel vis. Adica el credea ca eu stiu pentru ca am fost acolo! Phew :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, acuma ma faci sa am eu urmatoarea luminare:

    Cine stie cate alte derutari neexplicate au piticii astia, al meu nici macar nu e foarte vorbaret...

    O sa-l intreb ce faceam pe langa focul iesit din pamant, sa ma recunosc cu cea din vis. Asa sa faci si tu cu lumina Fulgerului!

    Te imbratisez, mi-e dor de dubiile tale, de fapt imi plac dubiile oricui, dau loc de multe, uite!

    RăspundețiȘtergere