miercuri, 25 iulie 2012

Zece


Uf! Nu ajung. In ultimul moment ca de obicei.
Azi s-au facut 10 ani de cand sunt aici.

Am venit cu o floare in ghiveci. Cand am coborat din tren la Perpignan mi s-a parut ca imi da cineva cu uscatorul de par in plina figura.

Mai tarziu, in august, am facut iar drumul dus-intors, BCN - le Palais, de data asta in masina, ca sa ma conving ca vin de-a binelea.

La intoarcere ne-am jurat sa nu mai cumparam mustar de Dijon, caci n-a fost chip sa putem dormi in Dijon.

Ce-am facut in astia zece ani: doi copii.

Ce-am facut azi: ordine in jucarii (ordinea generala, aia de o data la cateva luni). Am facut-o ca atunci cand ne intoarcem din vacanta sa gasim jucariile luminoase si cat de cat pe categorii. Inca e mare parte de pus la loc...

In timp ce terminam sortatul i-am pus pe ei la masa; eroare teribila: jumate de peste a terminat firimituri prin toata bucataria, mi-a luat o ora sa limpezesc dupa aia, cand ei dormeau.

Dupa-masa a trebuit sa merg la sesiunea de smirghel oficiala, soleil oblige.
N-aveam cu cine ii lasa, au venit cu mine, cu motocicleta respectiv trotineta.
S-au trantit pe jos printre cucoanele cu hartie de aluminiu in cap.
Dupa aia am fost in parcul John Lennon.

Pana acuma ne-am uitat in pat la dansuri din desene animate diverse.
Ar fi cazul sa pun de-un ceai romantic cu perechea. Sunt prastie.

Mult-putin, atata m-a dus capul.

2 comentarii:

  1. La multi inainte! Si noi recent am implinit 5 ani de trai in acvariu. Am aterizat aici in luna mai; era cald, dar nu asa de umed. Eram gravida. Pina la sfirsitul lui august (apogeul caldurii) cind am nascut, m-am tot intrebat ce am facut la viata mea sa merit asa ceva. Vara asta e prima care nu imi pare (psihologic) atit de calda, desi au fost niste recorduri de temperatura chiar anul asta. Cred ca am suferit vreo mutatie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana, daca ai sti de cate ori m-am gandit la viata ta de respirat apa de cand mi-ai zis.

    Si la mine e prima data cand mi-am zis la inceputul verii: anul asta nu sufar, e racoare e racoare e racoare. Functioneaza.

    Ai branhii deja?

    RăspundețiȘtergere