joi, 7 iunie 2012

Mad woman



In circumstante care poate nu-si au locul aici am descoperit virtutile exfolierii cu smirghel.
Imi plac situatiile amuzante, asa ca mi-am facut apropiatii partasi la gaselnita.
Perechea, laconica de felul ei, s-a inflacarat cu ocazia asta sa-mi recomande sa-l conectez la black & decker, ca sigur ar fi mai eficient si are un accesoriu care e compatibil cu smirghelul.

Nu m-am pleostit, dimpotriva, am urcat pe arborele genealogic (bine am facut, la coboras as fi dat de fiica-mea...) si-am ajuns pe linie directa la soacra-mea.

Din ce fac, soacra-mea stie tot. Dar tot. Daca n-a trait ea, sigur sigur vreo cunostinta, farmacistul, florareasa, o prietena. E la curent cu ultimele descoperiri din toate domeniile.

Nici nu termin bine sa-i detaliez minunea ca-mi apare cu vreo cinci pliculete minunate, sunt si contin asa:






Nu cred sa fie din anii 50, dar 60 sigur. Mirosul vintage (zi-i umezeala, pin uscat, sertar, tinerete) m-au cucerit.



4 comentarii:

  1. Draga mea, cand la tine o sa fie spre amiaza, sper sa pot spune de ce. Am pus titlul ca altfel iara trec trii saptamani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Paula, eu te-am crezut pe cuvant din prima!!!Si il am pe lista pentru data viitoare cand ma duc la Praktiker, ca vreau sa mi-l cumpar eu singura, din cel mai fin, eventual probez acolo cand nu e nimeni prin preajma...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela,

    Ma declar libera de orice responsabilitate in ce priveste aventurile cu smirghelul, ale tale si ale oricarei alteia.

    Si ca sa dorm linistita, repet: grunjurare/ grunjime/ grunzorizare de o mie doua sute. 1200.

    Desi pot confesa aici ca smirghelul din poza era de vreo 500...

    RăspundețiȘtergere