miercuri, 30 iunie 2010

Mama, am o idea. (cu a de la gamalie)
De ce nu stai tu in parcul asta cu Eduard (in care tocmai am ajuns) si eu ma duc in celalalt care imi place mult mult (pe langa care tocmai am trecut, are topogan in spirala si catarat pe funie pentru copii mai marisori). Si cand ma satur vin inapoi la tine si la Eduard.

M-am albit: Cand mai ai idei din astea sa mi le spui, bine?

***

Eu, la ultima ora, in pat langa ea: ma duc sa intind rufele, bine? (alternez cu fac pipi, mereu ma intelege de vreun an, si o las semi-adormita)
Ea, trezindu-se complet: Mamaaaaa, da' nu vreau sa dorm singuraaa.
Da' nu dormi singura. Esti cu Eduard.
Eu vreau cu tine.
Caillou doarme singur...
Mama, asta nu e o poveste.
Ce vrei sa zici?
Caillou e o poveste, asta e casa noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu