vineri, 14 mai 2010

Mama

Mama e farul de lumina, linistea, armonia si limpedele locului pe care il calca. Aerul se schimba pe unde trece ea, casa se lumineaza altfel, farfuriile ce trec prin mainile ei au alt fel de alunecus printre degete. In viata mea n-am cunoscut asternuturi mai curate, mai relaxante si mai domnesti decat ale ei. Cand schimba ea patul, pana si insensibili ca noi patru dormim altfel.
Mama are pentru mine 40 de ani eterni, nu vad trecand timpul peste ea, poate fiindca nici nu ne oprim sa ne uitam una la alta in viata de zi cu zi.
Ce admir la ea e discretia, austeritatea la pret exorbitant care se cheama eleganta pe aici, sobrietatea D.O. Bucovina.
Mi-e ciuda ca n-am mostenit mai mult de la ea. E un lux s-o am in gene si asa infim.
O iubesc inzecit de cand sunt mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu