sâmbătă, 8 mai 2010

Dimineata, inainte de a iesi pe usa spre gradinita: Ariadna, ia-ti geaca pe tine.
Nu, asta nu. Cealalta. ( de iarna; afara e cald de numa')
(neutru): Ia-ti-o pe asta.
Incantata: Nu. Uitandu-se in oglinda in timp ce-si pune geaca pe gustul ei: azi fac ce vreau eu si maine fac ce zici tu.

Raman buimaca cu sugarul in brate dupa ce iese: parca era invers, nu?! (ironie galbena). O iubesc: maine fac tot ce vreau eu finca finca eu decid ca maine fac ce zici tu.
***
De la soacra citire (privindu-ma cu admiratie): Ariadna mi-a zis (la o propunere de-a ei pentru nepoata): Nu, mama mi-a zis ca nu. Daca mama zice ca nu, inseamna ca nu.
O iubesc: utilizand rigla ei de ierarhii.
Succesul personal e relativ. La mine merge imbratisat de cariera materna. Increderea in mine s-a asezat picior peste picior in creierul meu in momente din astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu